Την ώρα που η κυβέρνηση και συνολικά η πολιτεία επιχειρούν να σβήσουν τα ενεργά μέτωπα που έχουν κυκλώσει την Αττική, η αντιπολίτευση επιδίδεται στην (γνωστή) εύκολη κριτική. Η παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη χθες το πρωί στο συντονιστικό έγινε προκειμένου να δημιουργηθεί ένας «οδικός χάρτης» για τις επόμενες ημέρες, όπου η κλιματολογικές συνθήκες δεν πρόκειται να βελτιωθούν ιδιαιτέρως.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για τις επιχειρήσεις κατάσβεσης που ήταν σε εξέλιξη σε Αθήνα και Ρόδο, ζητώντας να γίνουν όλες οι δυνατές προσπάθειες για να μην υπάρξουν απώλειες. Να σημειωθεί, εξάλλου, ότι απόλυτη προτεραιότητα για όλο τον κρατικό μηχανισμό είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής, όπως άλλωστε είπε και ο πρωθυπουργός από τις Βρυξέλλες. Στο μεταξύ, η αντιπολίτευση, μολονότι ακόμα η πύρινη λαίλαπα βρίσκεται σε εξέλιξη, έσπευσε να στρέψει τα πυρά της προς την κυβέρνηση.
Δείτε περισσότερα στο: tomanifesto.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Ιστορική αναβάθμιση για το «Ασκληπιείο» Βούλας: Νέες εξειδικευμένες υπηρεσίες και ενίσχυση του ιατρικού δυναμικού
Μητσοτάκης στον Χατζηνικολάου: Τέρμα στη συζήτηση για συνεργασίες, «καρφιά» για τη στάση Σαμαρά-Καραμανλή
Δράση Αλληλεγγύης από την ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αγίου Δημητρίου: Συγκεντρώνει φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου