Επισημοποιήθηκε η συμφωνία του Άγιου Δημήτριου με τον Σταύρο Παπανδρέου.
Ο έμπειρος προπονητής μετά την επιτυχημένη σεζόν που πραγματοποιησε πέρυσι συναντήθηκε με τον διοικητικό ηγέτη της ομάδας, Μανώλη Τζινευράκη και αφού παρουσιάστηκε απόλυτη ταύτιση απόψεων οι δυο πλευρές έδωσαν τα χέρια.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση
Ο ΆΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση συνεργασίας με τον προπονητή Σταύρο Παπανδρέου για την αγωνιστική περίοδο 2024-2025. Μετά απο συνάντηση του προέδρου της ομάδας και των συνεργατών του υπήρχε συμφωνία των δϋο πλευρών καθώς η χρονιά που ήταν στο τιμόνι της ομάδας μας ο Σταύρος Παπανδρέου κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη. Το διάστημα που ήταν στην ομάδα μας πέτυχε 10 Νίκες,2 Ήττες και 2 Ισοπαλίες. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του.
Πηγή: soccerlive.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Θρήνος στο ελληνικό ποδόσφαιρο: «Έφυγε» ο Τάκης Γκώνιας στα 54 του χρόνια
Zeljko is back»: Ο Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη μεγαλύτερη επιστροφή στην ιστορία του!
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!