Άγρια επίθεση από 13 περίπου άτομα ξυλοκόπησαν 17χρονο στον Άγιο Δημήτριο, με αποτέλεσμα το αγόρι να διακομιστει στο νοσοκομείο.
Το περιστατικό σημειώθηκε σύμφωνα με την εκπομπή «Live You» του ΣΚΑΪ, το βράδυ της Κυριακής, λίγο μετά τις 20:00.
Μάλιστα, ο 17χρονος κάλεσε τον πατέρα του, ωστόσο δεν είχε τη δύναμη να του πει πού βρισκόταν και εκείνος εντόπισε τον γιο του μέσω της εφαρμογής γεωεντοπισμού του smartphone. Ο πατέρας του φώναξε άμεσα την αστυνομία και στη συνέχεια οι αστυνομικοί ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ.
Στέλιος Μαμαλάκης: Έχουμε ζητήσει από τότε που αναλάβαμε ως δημοτική αρχή μέτρα για την αστυνόμευση της περιοχής και η δημοτική αστυνομία επιτηρει τα φαινόμενα βίας.
Δείτε τις δηλώσεις του Δημάρχου Αγίου Δημητρίου Στέλιου Μαμαλάκη στον Skai:

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
Απινιδωτής δωρίστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο
Final 4 ADU Cup: Το VS Cafe καθιερώνεται ως ο απόλυτος προορισμός για τα βελάκια!