Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα Σ.Φ που έστειλε email στο Notia.gr, μαζί με φωτογραφίες και βίντεο στο Πάρκο Οικογένειας καλοπέρασαν αλλά άφησαν πίσω τα σκουπίδια τους
“Καλησπέρα, θα ήθελα να σας στέλνω κάποιες απαράδεκτες φωτογραφίες, από το Πάρκο Οικογένειας, στον Άγιο Δημήτριο, από αποφάγια και σκουπίδια που άφησαν πίσω τους, γονείς και παιδιά.
Κατά τα άλλα, τους φταίει που πηγαίνουμε βόλτα τα σκυλιά μας εκεί ή που θα αφήνουμε να παίζουν μέσα στην παιδική χαρά…”

Πηγή: notia.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
Απινιδωτής δωρίστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο
Final 4 ADU Cup: Το VS Cafe καθιερώνεται ως ο απόλυτος προορισμός για τα βελάκια!