Κατάργηση των υποχρεωτικών πολύμηνων συμβολαίων στο internet και στη συνδρομητική τηλεόραση σκέφτονται στην κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τραπέζι των συζητήσεων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας έχει πέσει η ιδέα να καταργηθεί η πολύμηνη δέσμευση των συμβολαίων και να υπάρχει η δυνατότητα, όπως και στην ενέργεια, να αλλάζει ο χρήστης κάθε μήνα πάροχο, όπως συμβαίνει, στη Μεγάλη Βρετανία.
Πηγή: typologies.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Voucher Smartphone 70€: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και πώς θα κάνετε αίτηση
Ιστορική αναβάθμιση για το «Ασκληπιείο» Βούλας: Νέες εξειδικευμένες υπηρεσίες και ενίσχυση του ιατρικού δυναμικού
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 14ο Συμπόσιο Med-Professionals Medical Awards