Προβάδισμα 20,5 ποσοστιαίων μονάδων καταγράφει υπέρ της ΝΔ η νέα δημοσκόπηση της GPO για το Star. Παράλληλα, αποτυπώνει «μάχη» ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ για την δεύτερη θέση.
Η μεγάλη δημοσκόπηση της GPO ενόψει ευρωεκλογών, παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, με την Μάρα Ζαχαρέα, από τον Διευθυντή ερευνών της GPO, Αντώνη Παπαργύρη.
Δείτε περισσότερα στο: tilegrafimanews.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!
«Γαλάζια» εξόρμηση διαρκείας στην περιφέρεια
Ο Γρηγόρης έδωσε το σύνθημα και τα σενάρια κατέρρευσαν