Με μεγαλοπρέπεια και σε κλίμα θρησκευτικής κατάνυξης πραγματοποιήθηκε κι εφέτος η λιτάνευση της Ιεράς εικόνας της Κοιμήσεως της Θεοτόκου από τον εορτάζοντα Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Παναγίτσα) παρουσία πλήθους πιστών που κατέκλυσαν τον προαύλειο χώρο του ιερού ναού, κληρικών και εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής.

Ακολούθησε η περιφορά της Ιερής Εικόνας την οποία συνόδευσαν κληρικοί, πλήθος πιστών με την συνοδεία Δημοτικών Συμβούλων αλλά και μελών παρατάξεων.


Παρόντες στην λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας ήταν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σταυρόπουλος Κωνσταντίνος ο αντιδήμαρχος Γεώργιος Κάππος, η εντεταλμένη σύμβουλος Χριστίνα Μαργαρίτη, ο δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Καραισκάκης, η επικεφαλής της παράταξης “Αλλάζουμε την πόλη, Συμμετέχουμε – Ενώνουμε”, Μαρία Ανδρούτσου, ο επικεφαλής, της παράταξης της ”Νέας Πνοής Προοπτικής για τον Άγιο Δημήτριο” Χρήστος Πρεκετές, πρόεδροι και εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων κ.α.



























































ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Έμεινα μόνη, διαλύθηκαν όλα”: Σπαραγμός για τον 57χρονο που έχασε τη ζωή του στον Άγιο Δημήτριο
Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης για τον χαμό εργαζομένου: «Θρηνούμε έναν δικό μας άνθρωπο»
Μαύρη Τετάρτη στον Άγιο Δημήτριο: Νεκρός σε τροχαίο πατέρας τριών παιδιών, υπάλληλος της καθαριότητας του Δήμου