Η μικρή αυτή ταινία φέρει τον τίτλο «Άγιος Δημήτριος, μια πόλη που ρέει».
Η έρευνα, το κείμενο και η παρουσίαση είναι της Δέσποινας Σωτηροπούλου, η οποία συνυπογράφει τη σκηνοθεσία και την παραγωγή μαζί με τον Αντώνη Γασπαρινάτο. Το ντοκιμαντέρ δημιουργήθηκε με χρηματοδότηση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής.
Πρόκειται για ένα οδοιπορικό στο χθες και στο σήμερα της πόλης του Αγίου Δημητρίου, βασισμένο σε μαρτυρίες πολιτών και αιρετών, αλλά και σε στοιχεία από το πλούσιο υλικό του Ιστορικού Λευκώματος του Δήμου μας με τίτλο «Από το Μπραχάμι στον Άγιο Δημήτριο», το οποίο συνέγραψε ο ιστορικός Βασίλης Καρδάσης.
Στο ημίωρο αυτό φιλμ εμφανίζονται η πρώην Δήμαρχος Μαρία Ανδρούτσου, ο πρώην Δήμαρχος Παντελής Ειρηνάκης, ο ιστορικός και συγγραφέας Βασίλης Καρδάσης, ο υπεύθυνος περιβαλλοντικής πολιτικής της Ορνιθολογικής εταιρείας Μαρτίνος Γκαίτλιχ και ο ο Αντώνης Αλακιώτης, που διετέλεσε μέλος της συντονιστικής επιτροπής του εκπολιτιστικού συλλόγου νέων Αγίου Δημητρίου στις αρχές της δεκαετίας του ’80.

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Attica Roots Festival: Η Δήμητρα Γαλάνη σε μια μεγάλη συναυλία με ελεύθερη είσοδο στο Σούνιο
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
AHEPA Hellas: Νέος Κυβερνήτης εξελέγη ο Αργύρης Τσουνάκης