O παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Άρη παραδέχτηκε ότι ήταν αρχηγός σε κύκλωμα ναρκωτικών!
Ποινή φυλάκισης έξι ετών επιβλήθηκε στον παλιό παίκτη του Άρη, Σέρχιο Κόκε ο οποίος ομολόγησε ότι ήταν αρχηγός σε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών (κυρίως μαριχουάνα), τα οποία αγόραζε από το Μαρόκο και διοχέτευε σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Ο 40χρονος Ισπανός, κινδύνευε αρχικά με ποινή 16 ετών, ωστόσο η ομολογία του βοήθησε ώστε η ποινή του να μειωθεί στα 6 χρόνια.
Ο Κόκε, ο οποίος είχε εκτίσει ήδη 20 μήνες φυλάκισης, είχε αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους τον Ιούλιο του 2021, πληρώνοντας εγγύηση 15.000 ευρώ.
Πηγή: panathinaikos24.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
«Φρούριο» το ΣΕΦ: Ώρα να εξαργυρώσει το πλεονέκτημα ο Ολυμπιακός!
Βαρύ πένθος για τον Τάκη Τσουκαλά: Πέθανε ο Φίλιππας, συνοδοιπόρος του στην εξέδρα και την εκπομπή
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Οι εξάδες των ξένων σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό που αλλάζουν τις ισορροπίες