Σημαντικές διοικητικές εξελίξεις σημειώθηκαν στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου, καθώς ο Πρόεδρος, Μάρκος Βαζαίος, υπέβαλε την παραίτησή του, δίνοντας τη σκυτάλη στον Λευτέρη Ηλιόπουλο
Η διαδικασία κορυφώθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, όταν τα μέλη του Δ.Σ της ΔΗΜ.Τ.Ο Αγίου Δημητρίου παρουσία του Προέδρου της Β3 ΔΕΕΠ Νότιου Τομέα Αθηνών Μιλτου Μπαντή, συνεδρίασαν και επισημοποίησαν την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Προέδρου, Λευτέρη Ηλιόπουλου.
Η αποχώρηση του Μάρκου Βαζαίου
Με επιστολή του προς τη Β3 ΔΕΕΠ Νοτίου Τομέα και τη Γραμματεία Οργανωτικού, ο κ. Βαζαίος ανακοίνωσε την άμεση αποχώρησή του. Η απόφαση, όπως σημειώνει, οφείλεται σε απρόβλεπτους λόγους υγείας που δεν του επιτρέπουν πλέον να ανταποκριθεί με την απαραίτητη αφοσίωση στα καθήκοντά του. Ο κ. Βαζαίος ευχαρίστησε θερμά τους συνεργάτες του για την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία τους, δηλώνοντας πως παραμένει δίπλα στην οργάνωση ως απλό μέλος.

Το παρασκήνιο της διαδοχής
Ο νέος Πρόεδρος, Λευτέρης Ηλιόπουλος, δεν αποτελεί «ξένο σώμα» για την οργάνωση, καθώς μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Ταμία στο Διοικητικό Συμβούλιο που είχε προκύψει από τις τελευταίες αρχαιρεσίες τον Οκτώβριο του 2025.
Σύμφωνα με πληροφορίες η ανακοίνωση του ονόματός του ως διαδόχου προκάλεσε αρχικά αιφνιδιασμό σε ορισμένα στελέχη. Ωστόσο, οι γνωρίζοντες το παρασκήνιο επισημαίνουν ότι η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη: η επιλογή του κ. Ηλιόπουλου αποτέλεσε προσωπική εισήγηση του απερχόμενου Προέδρου, κ. Βαζαίου, ενώ καθοριστικό ρόλο έπαιξε η οριστική απόφαση του Οργανωτικού της Νέας Δημοκρατίας για την τοποθέτησή του στον προεδρικό θώκο.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΔΗΜ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Αγίου Δημητρίου:
Η Τοπική Οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας Αγίου Δημητρίου, σε σχετική ανακοίνωση, εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες της προς τον απερχόμενο Πρόεδρο για τη διαχρονική προσφορά και τη σημαντική συμβολή του στην Παράταξη.


Παράλληλα, ανακοίνωσε τη νέα σύνθεση, όπου καθήκοντα Προέδρου αναλαμβάνει ο Λευτέρης Ηλιόπουλος, ενώ στο Διοικητικό Συμβούλιο εισέρχεται ως τακτικό μέλος ο Αιμίλιος Κασσάρας.
Το μήνυμα του νέου Προέδρου, Λευτέρη Ηλιόπουλου
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο νέος Πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου, Λευτέρης Ηλιόπουλος, τόνισε:
«Θέλω να ευχαριστήσω τον πρώην πρόεδρο Μάρκο Βαζαίο για την εισήγησή του να ορισθώ νέος πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Ν.Δ. Αγίου Δημητρίου και είναι μεγάλη τιμή η αποδοχή αυτής της εισήγησης από το οργανωτικό του Κόμματος. Για μένα, στην καρδιά μου, ο Μάρκος είναι ακόμα πρόεδρος. Στόχος είναι η σωστή λειτουργία της τοπικής με φόντο τις επερχόμενες εκλογές και να βαδίσω στην ίδια υψηλή πολιτική περπατησιά όλων των προηγούμενων προέδρων: Μαρία Δράκουλακου, Γεωργίου Σινάπη, Κωνσταντίνο Σταυρόπουλο, Βαγγέλη Μαλαθούνη, Χρήστο Πρεκέτε, Σοφία Σίδερη. Εάν ξέχασα κάποιον, ζητάω συγγνώμη».
Η συνέχεια της προσπάθειας
Με ενότητα και προσήλωση στις αρχές της Νέας Δημοκρατίας, η νέα διοίκηση της οργάνωσης δηλώνει έτοιμη να συνεχίσει το έργο της, θέτοντας ως προτεραιότητα την ενεργή δράση προς όφελος των πολιτών του Αγίου Δημητρίου.



ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
«Γαλάζια» εξόρμηση διαρκείας στην περιφέρεια