«Έκαναν έναν κύκλο και έψαλλαν τον εθνικό ύμνο. Για εμάς ήταν η πιο συγκλονιστική στιγμή, ήταν ένα θρήνος»
Με έναν συγκλονιστικό τρόπο αποφάσισαν να αποχαιρετήσουν τον 31χρονο αστυνομικό Γιώργο Λυγγερίδη, που χτυπήθηκε από ναυτική φωτοβολίδα κατά τη διάρκεια επεισοδίων στου Ρέντη και άφησε την τελευταία του πνοή 20 ημέρες αργότερα, οι συνάδερφοί του. Μπήκαν στο νεκροτομείο, τον αγκάλιασαν και όλοι μαζί έψαλλαν τον εθνικό ύμνο.
«Δεν έχω ξαναδεί τέτοια αδελφοσύνη και φιλία. Είδα τον πόνο, τη θλίψη και ήταν συγκλονιστικό, ειδικά ο αποχαιρετισμός τους. Όταν ένας άνθρωπος φεύγει με τέτοιες συνθήκες, είναι πολύ δύσκολο ειδικά για τους γονείς, γιατί έφυγε με τρόπο που δεν ορίζει η φύση» τόνισε, μιλώντας στο «Open» το πρωί της Παρασκευής (29/12) ο καθηγητής Γιώργος Λυράκος, που εργάζεται ως ψυχολόγος στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Δείτε περισσότερα στο: newsbeast.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Πρεμιέρα αλλαγών στην κυβέρνηση την Πέμπτη – Μαρινάκης: «Εκτός λογικής η επίθεση Σαμαρά»
Καλλιθέα: Θανατηφόρο τροχαίο με νεκρό αναβάτη μηχανής μετά από παράσυρση μητέρας σε διάβαση
Τραγωδία στην Αττική Οδό: Νεκρός οδηγός μηχανής σε σφοδρή σύγκρουση με περιπολικό και φορτηγό