Στο εργαστήριο Γεωπονίας – Τροφίμων – Περιβάλλοντος, την Παρασκευή 23/2/2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Αγίου Δημητρίου, έφτιαξαν την πρώτη σαλάτα από τα λαχανικά που είχαν φυτέψει στον κήπο τους και με χαρά την παρουσίασαν!!
Η πρώτη τους σαλάτα είχε μαρούλια, κρεμμυδάκια και ραπανάκια.
Δείτε την ανάρτηση:



ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης για τον χαμό εργαζομένου: «Θρηνούμε έναν δικό μας άνθρωπο»
Μαύρη Τετάρτη στον Άγιο Δημήτριο: Νεκρός σε τροχαίο πατέρας τριών παιδιών, υπάλληλος της καθαριότητας του Δήμου
Δράση Αλληλεγγύης από την ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αγίου Δημητρίου: Συγκεντρώνει φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου