Στο εργαστήριο Γεωπονίας – Τροφίμων – Περιβάλλοντος, την Παρασκευή 23/2/2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Αγίου Δημητρίου, έφτιαξαν την πρώτη σαλάτα από τα λαχανικά που είχαν φυτέψει στον κήπο τους και με χαρά την παρουσίασαν!!
Η πρώτη τους σαλάτα είχε μαρούλια, κρεμμυδάκια και ραπανάκια.
Δείτε την ανάρτηση:



ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
Απινιδωτής δωρίστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο