Τσουχτερό πρόστιμο ύψους 2.500€ επέβαλε και ανακοίνωσε σήμερα, η Διεύθυνση Ανάπτυξης του κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής σε σουβλατζίδικο στην Ηλιούπολη. Μετά από έλεγχο που έγινε στις 22 Μαΐου διαπιστώθηκε παράβαση του άρθρου 13 των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ περί διάθεσης προϊόντων με περασμένη χρονολογία ελάχιστης διατηρησιμότητας σύμφωνα με το οποίο “προϊόντα περασμένης διατηρησιμότητας απαγορεύεται να διατίθενται σε χώρους ομαδικής εστίασης”.
Δείτε περισσότερα στο: cibum.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 14ο Συμπόσιο Med-Professionals Medical Awards
Φρένο στα ηλεκτρονικά πρόστιμα: Πίσω ολοταχώς για τις AI κάμερες στους δρόμους
29 Μαΐου 1453 – Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης – “Η Πόλις εάλω”