Η θύρα 7 μετά τον αγώνα του Ολυμπιακού από την Μπόντο Γκλιμτ και τον αποκλεισμό από το Europa League, με ανάρτηση της εξέφρασε την υπερηφάνεια της για την ομάδα του Πειραιά.
Αναλυτικά η ανάρτηση της Θύρας 7:
Είμαστε ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για τον κυπελλούχο Ευρώπης ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!
Για τον προπονητή μας!
Τους παικταραδες μας!
Για όλο τον οργανισμό του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο!
Μα πάνω απ’ όλα είμαστε υπερήφανοι για τον ΠΥΡΙΝΟ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟ που δεν λυγα ΠΟΤΕ!
Υ.Γ Είστε όλοι νάνοι μπροστά μας και δεν μας φτάσετε….ΠΟΤΕ!
Αυτό είναι σωστό πρωτάθλημα και κύπελλο στον Ολυμπιακό!


ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Zeljko is back»: Ο Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη μεγαλύτερη επιστροφή στην ιστορία του!
Τέλος εποχής για Πίτερς στον Ολυμπιακό: Ένα “αντίο” γεμάτο αναμνήσεις (Video)
Στο θρόνο του ο Θρύλος! Ο Ολυμπιακός «λύγισε» τον ΠΑΟ και έραψε το 16ο αστέρι!