Με εισήγηση του δημάρχου Στέλιου Μαμαλάκη στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και με ομόφωνη απόφαση των μελών του καθιερώνεται βραβείο “Βασιλική Βερυκάκη” για την Ημέρα της Γυναίκας.
Αποτελεί μια σημαντική πράξη τιμής εις μνήμην της πρώτης Γυναίκας Δημάρχου του Δήμου Αγίου Δημητρίου.
Η Βασιλική Βερυκάκη υπήρξε πρωτοπόρος και αγωνίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών.
Η ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την καθιέρωση του βραβείου αποτελεί μια συμβολική κίνηση.

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης για τον χαμό εργαζομένου: «Θρηνούμε έναν δικό μας άνθρωπο»
Μαύρη Τετάρτη στον Άγιο Δημήτριο: Νεκρός σε τροχαίο πατέρας τριών παιδιών, υπάλληλος της καθαριότητας του Δήμου
Δράση Αλληλεγγύης από την ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αγίου Δημητρίου: Συγκεντρώνει φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου