Τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 έγινε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας. Σε κάθε τμήμα μοιράστηκαν κομμάτια βασιλόπιτας σε ατομική συσκευασία ,που ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τα δώρα των φλουριών που κέρδισε ο/η μαθητής/τρια του κάθε τμήματος.

Στη συνέχεια ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας του εκπαιδευτικού,ειδικού, διοικητικού και βοηθητικού προσωπικού του σχολείου, που ήταν προσφορά επίσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Το τυχερό φλουρί κέρδισε η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας κυρία Παναγιώτα Κορτομανίτη.

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την αγαστή του συνεργασία !
Ευχόμαστε σε όλες και όλους καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία!



ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Το Apex Medical Group ενισχύει τη Δημοτική Αστυνομία και την Πολιτική Προστασία του Αγίου Δημητρίου
Τιμητική Βράβευση Συνταξιοδοτηθέντων από την Ένωση Εργαζομένων ΟΣΥ – ΗΛΠΑΠ
Ακυρώνεται η εκδήλωση των Ηλείων – «Θερμό» παρασκήνιο στον Άγιο Δημήτριο