Παρεΐζουμε και γλεντάμε…
Κρητική βεγγέρα με καλή παρέα και κουζουλάδες, αλλά προπαντός κρητική διασκέδαση, με μουσική, τραγούδια και χορό, θα μπορεί κανείς να ζήσει την Παρασκευή 24/11 και ώρα 21·00, στην αίθουσα του Συλλόγου Κρητών Αγίου Δημητρίου (Πηλέως 58, δίπλα στα ΕΛΤΑ), στον Άγιο Δημήτριο.
Το κρητικό σωματείο καλεί τα μέλη και τους φίλους του για ένα κρασί, για μια τσικουδιά, μέσα σε μια ατμόσφαιρα παραδοσιακή, όπως τον παλιό καιρό στα χωριά της Κρήτης, όπου όλοι μαζί γίνονταν μια παρέα, μακριά από τους σύγχρονους καναπέδες και την τηλεόραση.
Ολόκληρη τη βραδιά θα υπάρχει ζωντανή κρητική μουσική από Κρήτες οργανοπαίκτες, που εναλλακτικά θα αυτοσχεδιάζουν, ενώ θα υπάρξει κέρασμα από τον σύλλογο και τα μέλη του!

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
AHEPA Hellas: Νέος Κυβερνήτης εξελέγη ο Αργύρης Τσουνάκης
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!