Κατάργηση των υποχρεωτικών πολύμηνων συμβολαίων στο internet και στη συνδρομητική τηλεόραση σκέφτονται στην κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τραπέζι των συζητήσεων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας έχει πέσει η ιδέα να καταργηθεί η πολύμηνη δέσμευση των συμβολαίων και να υπάρχει η δυνατότητα, όπως και στην ενέργεια, να αλλάζει ο χρήστης κάθε μήνα πάροχο, όπως συμβαίνει, στη Μεγάλη Βρετανία.
Πηγή: typologies.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 14ο Συμπόσιο Med-Professionals Medical Awards
Φρένο στα ηλεκτρονικά πρόστιμα: Πίσω ολοταχώς για τις AI κάμερες στους δρόμους
29 Μαΐου 1453 – Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης – “Η Πόλις εάλω”