Την Κυριακή 26-5-2024 και ώρα 11:00 πμ, θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση μελών και φίλων της δημοτικής κίνησης Μαρία Ανδρούτσου ΑλλάΖΟΥΜΕ την ΠΟΛΗ • Συμμετέχουμε – Ενώνουμε, στο κτίριο του πάρκου Ασυρμάτου (είσοδος από οδό Ασυρμάτου).
Τα θέματα που θα συζητηθούν αφορούν σε ενημέρωση για τα τρέχοντα δημοτικά ζητήματα, καθώς και στην ενεργοποίηση των Επιτροπών της παράταξης.


ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης για τον χαμό εργαζομένου: «Θρηνούμε έναν δικό μας άνθρωπο»
Μαύρη Τετάρτη στον Άγιο Δημήτριο: Νεκρός σε τροχαίο πατέρας τριών παιδιών, υπάλληλος της καθαριότητας του Δήμου
Δράση Αλληλεγγύης από την ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αγίου Δημητρίου: Συγκεντρώνει φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου