Σε κλίμα προετοιμασίας μπήκε το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας το οποίο συγκεντρώθηκε στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας.

Οι παίκτες των «μπλε» πέρασαν από τις καθιερωμένες αιματολογικές και καρδιολογικές εξετάσεις, έκαναν τα απαραίτητα τεστ και έδωσαν ραντεβού για την πρώτη προπόνηση που έγινε την προηγούμενη Τρίτη στις 20.00.

Το παρόν στο γήπεδο έδωσε ο πρόεδρος της ομάδας Τάσος Τσακόγιωργας, το προπονητικό τιμ υπό τον Βαγγέλη Γιαννοπουλο, καθώς και όλα τα μελη του διοικητικού συμβουλίου.

Η προπόνηση ήταν ανοικτή για τον κόσμο της ομάδας, και διήρκησε κάτι περισσότερο από μιάμιση ώρα.
Κατά την δεύτερη ημέρα ή προπόνηση η οποία έγινε υπό τις οδηγίες του γυμναστή Πιέρρου Θωμάκου οι ποδοσφαιριστές «κατάπιαν» χιλιόμετρα , ενώ στην συνέχεια ανέλαβε …δράση ο Βαγγέλης Γιαννοπουλος . Μάλιστα έγινε και το πρώτο μόνο δίτερμα της σεζόν . Πράσινοι και πορτοκαλί αναδείχτηκαν ισόπαλοι 1-1.

Να σημειωθεί ότι η πρώτη προπόνηση μεταδόθηκε και ζωντανά από τον επίσημο λογαριασμό της ομάδας στο Instagram.
.

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
«Φρούριο» το ΣΕΦ: Ώρα να εξαργυρώσει το πλεονέκτημα ο Ολυμπιακός!
Έμεινα μόνη, διαλύθηκαν όλα”: Σπαραγμός για τον 57χρονο που έχασε τη ζωή του στον Άγιο Δημήτριο
Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης για τον χαμό εργαζομένου: «Θρηνούμε έναν δικό μας άνθρωπο»