Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγίου Δημητρίου Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος τοποθετήθηκε και απάντησε σχετικά με την πρόσφατη ανάρτηση στα social media, της πρώην δημάρχου Μαρίας Ανδρούτσου , που κατηγορεί την Δημοτική Αρχή για την επιβολή των 3€ ανά μαθητή/μαθήτρια για την συμμετοχή τους στην Ειρηνοδρομία.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου με αποκλειστικές δηλώσεις του στην ιστοσελίδα μας, τοποθετήθηκε επί του θέματος και ανέφερε χαρακτηριστικά:
”Ολα τα χρήματα και τα έσοδα της Ειρηνοδρομίας, θα επιστρέψουν μέσω των Σχολικών Επιτροπών στα παιδιά μας στα σχολεία τους. Η διοίκηση Μαμαλάκη από την πρώτη μέρα στέκεται δίπλα στο γονεϊκό κίνημα δίπλα στην σχολική κοινότητα”

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Το Apex Medical Group ενισχύει τη Δημοτική Αστυνομία και την Πολιτική Προστασία του Αγίου Δημητρίου
Ακυρώνεται η εκδήλωση των Ηλείων – «Θερμό» παρασκήνιο στον Άγιο Δημήτριο
Ορκίστηκε Δημοτικός Σύμβουλος Αγίου Δημητρίου ο Σπήλιος Διαβολίτσης