Το έθιμο του Πάσχα με τα παραδοσιακά “Λαζαράκια”, τίμησαν σήμερα στην Ένωση Αρκάδων Αγίου Δημητρίου , όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά πως φτιάχνονται, αλλά και να τα γευτούν.


«Σάββατο του Λαζάρου και δεν γινόταν να μην φτιάξουμε λαζαρακια, αναφέρεται σε ανάρτηση της η Ένωση Αρκάδων Αγίου Δημητρίου , φτιάξαμε και κοτουλες και λαγουδάκια και είμαστε έτοιμοι..Καλή Ανάσταση»!!!!!!



ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης για τον χαμό εργαζομένου: «Θρηνούμε έναν δικό μας άνθρωπο»
Μαύρη Τετάρτη στον Άγιο Δημήτριο: Νεκρός σε τροχαίο πατέρας τριών παιδιών, υπάλληλος της καθαριότητας του Δήμου
Μεγάλο παραδοσιακό γλέντι από τον Σύλλογο Αιτωλοακαρνάνων Ηλιούπολης στις 26 Ιουνίου