Ο πρωθυπουργός έχει αντιληφθεί ότι οι δυο πρώην πρόεδροι της ΝΔ δεν έχουν ισχύ στην κοινωνία και τους θα τους επιστρέφει την κριτική
Ο Κ. Μητσοτάκης δεν πρόκειται να αφήσει σε χλωρό κλαρί τους πρώην πρωθυπουργούς της ΝΔ. Έχει αποφασίσει ότι μετά την κριτική που δέχεται από Καραμανλή και Σαμαρά θα τους αποδομεί συνεχώς. Αυτό ακριβώς έκανε με αιχμηρό σχόλιο για τους πρώην προέδρους της Νέας Δημοκρατίας στην ομιλία του για τον Προϋπολογισμό.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αντιληφθεί ότι Καραμανλής και Σαμαράς δεν έχουν ισχύ στην κοινωνία και τους θα τους επιστρέφει την κριτική.
Δείτε περισσότερα στο: fimotro.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!
«Γαλάζια» εξόρμηση διαρκείας στην περιφέρεια
Ο Γρηγόρης έδωσε το σύνθημα και τα σενάρια κατέρρευσαν