Σφοδρή επίθεση στην Ζωή Κωνσταντοπούλου εξαπέλυσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.
«Αρκετούς μήνες μετά το δυστύχημα η Περιφέρεια Θεσσαλίας ζήτησε αύξηση του προγράμματος κατά το ποσό που χρειάζεται για να πληρώσουν τις εταιρείες που είχαν κάνει τις εργασίες στα Τέμπη. Μεταξύ αυτών των εργασιών ήταν και το λεγόμενο “μπάζωμα”. Αυτή είναι η υποτιθέμενη εμπλοκή μου που εννοεί η κ. Κωνσταντοπούλου», επεσήμανε ο υπουργός, μιλώντας στον ΣΚΑΪ ΚΑΙ προαναγγέλλοντας ότι για αυτήν τη δήλωσή της, θα την πάει στα δικαστήρια.
Δείτε περισσότερα στο: newsbeast.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!
«Γαλάζια» εξόρμηση διαρκείας στην περιφέρεια
Ο Γρηγόρης έδωσε το σύνθημα και τα σενάρια κατέρρευσαν