Στην κανονικότητα και στα δημαρχιακά του καθήκοντα επέστρεψε ο δήμαρχος Αη Στράτη, Κωνσταντίνος Σινάνης, λίγες ημέρες μετά την επέμβαση αφαίρεσης όγκου, στέλνοντας παράλληλα ένα ισχυρό μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης
Μιλώντας στην εκπομπή «News Room» του ΕΡΤnews, ο κ. Σινάνης περιέγραψε την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του, τονίζοντας πως πλέον βρίσκεται σε φάση αποκατάστασης και αισιοδοξεί για την πλήρη ανάρρωσή του.
«Τελειώσαμε με την περιπέτεια, κάναμε ακόμη ένα βήμα», ανέφερε χαρακτηριστικά, εξηγώντας πως επέλεξε να επιστρέψει άμεσα στο νησί, το οποίο θεωρεί το ιδανικό περιβάλλον για την αποθεραπεία του.
Δείτε περισσότερα στο: ertnews.gr
#Αη Στράτης #Καρκίνος #Χημειοθεραπειες

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
«Ημέρα Καρδιάς»: Μια πρωτοποριακή δράση πρόληψης από τη ΔΗΜ.ΤΟ. Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας
Ιστορική αναβάθμιση για το «Ασκληπιείο» Βούλας: Νέες εξειδικευμένες υπηρεσίες και ενίσχυση του ιατρικού δυναμικού
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 14ο Συμπόσιο Med-Professionals Medical Awards