Ο δικηγόρος του καθηγητή είπε πως αν διαπιστώσει σημάδια ενοχής θα παραιτηθεί
Το κινητό τηλέφωνο του 52χρονου καθηγητή στον Άλιμο, ο οποίος κατηγορείται για ασέλγεια σε 14χρονο κορίτσι, “μίλησε” και τα μηνύματα που έστελνε στην ανήλικη τον “καίνε”. Μάλιστα, από τα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι Αρχές, προκύπτει πως ο εκπαιδευτικός είχε συνομιλίες και με άλλο ανήλικο κορίτσι.
Ο καθηγητής ισχυρίζεται ότι με τη 14χρονη μαθήτρια είχε έναν πλατωνικό έρωτα και πως της είχε δώσει μόνο ένα φιλί, τα μηνύματα όμως δείχνουν μια σχέση που δε συνάδει με λόγια που ανταλλάσσουν εκπαιδευτικοί με τους μαθητές τους.
Δείτε περισσότερα στο: thetoc.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
Απινιδωτής δωρίστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο
Final 4 ADU Cup: Το VS Cafe καθιερώνεται ως ο απόλυτος προορισμός για τα βελάκια!