Στην αντεπίθεση της αλήθειας και στον αγώνα για να πάει η Ελλάδα μπροστά , οι Ειδικές Κομματικές Οργανώσεις της Νέας Δημοκρατίας στην πρώτη γραμμή
Με ιδιαίτερη επιτυχία και σε άριστο και ενωτικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας την Πέμπτη το βράδυ στις 10.4.25 η ολομέλεια της Γραμματείας των Ειδικών Κομματικών Οργανώσεων (Ε.Κ.Ο.) της Ν.Δ., παρουσία της Γραμματέως Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτή του Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών κας Μαρίας Συρεγγέλα.

Καταγράφηκαν τα προβλήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους, κατατέθηκαν προτάσεις, δρομολογήθηκε σειρά “εξωστρεφών” δράσεων και η συνεργασία με άλλες γραμματείες της Ν.Δ και κοινωνικούς φορείς .Συνεχίζουμε τον αγώνα ενωμένοι και οικοδομούμε την ισχυρή Ελλάδα.
Για τη Γραμματεία των Ειδικών Κομματικών Οργανώσεων ( Ε.Κ.Ο. ) της Νέας Δημοκρατίας:


ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!
«Γαλάζια» εξόρμηση διαρκείας στην περιφέρεια
Ο Γρηγόρης έδωσε το σύνθημα και τα σενάρια κατέρρευσαν