Το ακόλουθο δελτίο Τύπου εξέδωσαν τα Σούρμενα…
Ο Προέδρος Βασίλης Βάσσιος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Αθλητικού Συλλόγου Σουρμένων, με χαρά ανακοινώνουν την ανανέωση της συνεργασίας της Ομάδας με τον Χρήστο Αρβανίτη και για την επόμενη χρονιά.
Ο Χρήστος ήρθε κοντά μας την περσινή χρονιά και με το χαρακτήρα, τις επιδόσεις και τη συνέπειά του, μας κέρδισε όλους στην Ομάδα μας. Φυσικό ακόλουθο είναι η παραμονή του. Όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε για μια ακόμη καλύτερη πορεία, και εκτιμάμε ότι ό Χρήστος θα έχει ένα σημαντικό ρόλο να επιτελέσει, παράλληλα με τις σπουδές του.
Χρήστο, σου ευχόμαστε υγεία, χαρές και πολλές επιτυχίες!
Πηγή: stoplekto.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Zeljko is back»: Ο Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη μεγαλύτερη επιστροφή στην ιστορία του!
Τέλος εποχής για Πίτερς στον Ολυμπιακό: Ένα “αντίο” γεμάτο αναμνήσεις (Video)
Στο θρόνο του ο Θρύλος! Ο Ολυμπιακός «λύγισε» τον ΠΑΟ και έραψε το 16ο αστέρι!