Ένα συναρπαστικό επεισόδιο θα παρακολουθήσουν απόψε (22/5) οι τηλεθεατές του Survivor. Μπλε και Κόκκινοι θα τα δώσουν όλα για να κερδίσουν την 4η ασυλία της εβδομάδας και να μην χρειαστεί να ψηφίσουν κάποιον συμπαίκτη τους.
Η Κόκκινη ομάδα έχει κερδίσει την πρώτη και την τρίτη ασυλία, ενώ η Μπλε ομάδα έχει κερδίσει την δεύτερη ασυλία. Επίσης, στον τάκο έχουν βγει οι: Σταμάτης Ταλαδιανός, Χριστόφορος Ταξίδης και Ντάνιελ Νούρκα.
Δείτε περισσότερα στο: enikos.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Φρένο στα ηλεκτρονικά πρόστιμα: Πίσω ολοταχώς για τις AI κάμερες στους δρόμους
29 Μαΐου 1453 – Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης – “Η Πόλις εάλω”
Τιμητική διάκριση για την Ακτινολόγο Ευτέρπη Κωνσταντάρογιαννη – “Το βραβείο ανήκει σε όσους υπηρετούν με αυταπάρνηση τις αγγελικές ψυχές των παιδιών”