Είναι αλήθεια, ότι το καμπανάκι δεν έχει σταματήσει ούτε στιγμή να χτυπάει στην πόλη μας και μετά και την πρόσφατη συμπλοκή ομάδων νέων στο Πάρκο Οικογένειας, άλλο ένα περιστατικό αυτή την φορά με οπαδικό υπόβαθρο ήρθε να ανησυχήσει τους κατοίκους της περιοχής του Ασυρμάτου.
Η Λερναία Ύδρα όπως πολύ εύστοχα έχει χαρακτηριστεί η οπαδική βία, από τη στιγμή που της κόβεις ένα κεφάλι και στην θέση του φυτρώνουν δύο, όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει να απειλεί θανάσιμα.
Κοινωνικό το φαινόμενο υποστηρίζουν πολλοί.
Σύμφωνα λοιπόν με την ΕΛΑΣ, το βράδυ της Παρασκευής 5/07, μια ομάδα περίπου 20 ατόμων με μηχανάκια επιτέθηκαν σε ψητοπωλείο που βρίσκεται επί της πλατεία Ασυρμάτου, φωνάζοντας οπαδικά συνθήματα.
Κατά την επίθεση σημειώθηκαν συμπλοκές με θαμώνες ενώ τραυματίστηκε ελαφρά μία διερχόμενη γυναίκα 44 ετών.
Την υπόθεση έχει αναλάβει το Τμήμα Αθλητικής Βίας.

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
Απινιδωτής δωρίστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο