Πρόγραμμα προαγωγής υγείας στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου, βρίσκεται σε εξέλιξη από τη Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας Αττικής.
Το πρόγραμμα, που θα υλοποιηθεί από 4 Μαρτίου έως 5 Απριλίου 2023, περιλαμβάνει:
→ Οδοντιατρική εξέταση.
→ Έλεγχο οπτικής οξύτητας.
→ Έλεγχο εμβολιαστικής κάλυψης.
→ Μέτρηση ύψους και βάρους σώματος.

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!