Το δικό του μήνυμα θέλησε να στείλει στον ελληνικό λαό ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης, με ανάρτηση του του μετά την μαθητική παρέλαση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στον Άγιο Δημήτριο

Αναλυτικά η ανάρτηση του Στέλιου Μαμαλάκη:
Χρόνια πολλά Ελλάδα!
Σήμερα, στον Άγιο Δημήτριο, τιμήσαμε με υπερηφάνεια τη μεγάλη διπλή εορτή της 25ης Μαρτίου — μια ημέρα σύμβολο ενότητας, δύναμης και ελευθερίας.
Με σεβασμό και συγκίνηση παρακολουθήσαμε τη μαθητική παρέλαση, τιμώντας τις ηρωικές μορφές του 1821 που θυσιάστηκαν για να ζούμε σήμερα ελεύθεροι. Η παρουσία των παιδιών μας μάς γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον.
Σε μια εποχή προκλήσεων, αντλούμε δύναμη από την ιστορία μας και στεκόμαστε ενωμένοι, με πίστη στις αξίες της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης και της ειρήνης.
Φέτος, με ιδιαίτερο σεβασμό, στρέφουμε τη σκέψη μας και στα 200 χρόνια από την Ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου, ένα διαχρονικό σύμβολο αυτοθυσίας και ηρωισμού.
Ο Άγιος Δημήτριος στέλνει μήνυμα ενότητας και ελπίδας.
Χρόνια πολλά σε όλες και όλους!
#dimosagioudimitriou #agiosdimitrios





ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
Λευκή Νύχτα: Ο Άγιος Δημήτριος πλημμύρισε φως και κόσμο!
Απινιδωτής δωρίστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο