Εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ τέθηκε ο Παύλος Πολάκης, ύστερα από τα αλλεπάλληλα περιστατικά μπούλινγκ και σεξιστικών επιθέσεων.
Ειδικότερα, μετά από εισήγηση του προέδρου του κόμματος, Στέφανου Κασσελάκη, ο Παύλος Πολάκης τίθεται εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ από τον πρόεδρο της, Σωκράτη Φάμελλο.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, ήταν η σεξιστική επίθεση στην συνεργάτη του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, Νατάσσα Πετρούλια κατά την συνεδρίαση της στην επιτροπής κοινωνικών υποθέσεων.
Είχε προηγηθεί πριν μερικές μέρες η σεξιστική επίθεση του Παύλου Πολάκη, εναντίον της Γραμματέως της ΝΔ και Βουλευτού, Μαρίας Συρεγγέλα.
Πηγή: tomanifesto.gr

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
«Ημέρα Καρδιάς»: Μια πρωτοποριακή δράση πρόληψης από τη ΔΗΜ.ΤΟ. Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!