Η νέα ενίσχυση συμπαρασύρει ανοδικά τριετίες, κλιμάκια στο Δημόσιο και επιδόματα – Πρόκειται για έκτη κατά σειρά αύξηση του κατώτατου μισθού από το 2022
Την αύξηση του κατώτατου μισθού στα 920 ευρώ ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το υπουργικό συμβούλιο που συνεδριάζει αυτή την ώρα.
Πρόκειται για μηνιαία αύξηση 40 ευρώ από πέρυσι με οφέλη σχεδόν μισό μισθό ετησίως.
Δείτε περισσότερα στο: protothema.gr
#Κυριάκος_Μητσοτακης
#Κατώτατος_Μισθος

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ
«Ημέρα Καρδιάς»: Μια πρωτοποριακή δράση πρόληψης από τη ΔΗΜ.ΤΟ. Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας
Αλλαγή ηγεσίας στη ΔΗΜ.Τ.Ο. Αγίου Δημητρίου: Παραιτήθηκε ο Μάρκος Βαζαίος – Νέος Πρόεδρος ο Λευτέρης Ηλιόπουλος
“Σεισμός” Θεοδωρικάκου στον Άλιμο: 3.000 πολίτες έστειλαν μήνυμα κυριαρχίας στα Νότια!